facebookpixel

Veel gestelde vragen

Doopsuiker do-it-yourself

Wat is de beste timing om doopsuiker te bestellen?

Wij raden aan om tijdens het einde van je 5e maand of begin 6e maand te starten met je doopsuiker. Begin met inspiratie op te doen op onze Instagrampagina of kom een eerste indruk opdoen in onze winkel. Vergeet ook zeker onze gratis downloads niet!

Wij vinden het belangrijk dat je zeker één maand voor je uitgerekende datum je volledige geboorteconcept hebt klaarstaan. Dit wilt zeggen volledig gevuld én afgewerkt. Zo kan je zonder stressen het laatste stukje van je zwangerschap beleven. Je weet ook nooit of dat wondertje iets vroeger zal komen piepen…

Een maand op voorhand alles hebben klaarstaan betekent dat je ten laatste 2 maand voor je uitgerekende datum je bestelling plaatst op onze webshop.

Wij hebben ongeveer 14 werkdagen nodig als er gepersonaliseerde artikelen in je bestelling zitten zoals stickers, labels, graveringen. Heb je geen personalisatie? Dan zal je bestelling vroeger klaar zijn, maar het kan altijd zijn dat er een product tijdelijk uit stock is of nog onderweg is naar ons. Hou dus toch 10 werkdagen in gedachten om niet teleurgesteld te worden als het iets langer zou duren.

Kan ik de materialen in het echt komen bekijken?

Natuurlijk! Je bent zonder afspraak welkom in onze winkel. We hebben ruimte voorzien zodat je zelf je doopsuiker kan samenstellen. Bekijk eerst onze presentaties zodat je een idee krijgt van hoe wij een geboorteconcept opbouwen. Daarna kan je zelf aan de slag gaan. Combineren verschillende kleuren suikerbonen, kleuren verpakkingen, clipjes, lintjes, droogbloemen…

Heb je het perfecte geheel gevonden? Dan kan je alles noteren en nadien thuis alles uitrekenen en bestellen via de webshop.

Wil je begeleid worden? Dan kan je een afspraak maken.

 

ONZE OPENINGSUREN

  • dinsdag: 13-17u
  • woensdag tot vrijdag: 10-12u & 13-17u
  • zaterdag: 9u30 tot 12u30

Hoe kan ik mij voorbereiden op een bezoek aan de winkel?

Er zijn al heel wat zaken waar je op voorhand over na kan denken.

  • enkel suikerbonen / een combinatie van bedankjes
  • kleurrijk geheel / zacht geheel
  • werken met droogbloemen / strak geheel
  • kinderbedankje / geen kinderbedankje

We zorgen graag voor extra inspiratie zo kan je ook al ontdekken welke kleuren of stijlen jou het meest aanspreken.

 

Hier alle plaatsen vol inspiratie op een rijtje:

 

Pinterest 

Instagram

Gratis downloads

Facebook

Kan ik extra begeleiding krijgen bij het samenstellen van mijn geboorteconcept?

Zie je door het bos de bomen niet meer en wil je graag extra begeleiding? Maak dan een afspraak en we helpen je in het keuzeproces om een mooi geheel te krijgen.

 

Heb je al een geboortekaartje? Kies dan voor de afspraak om enkel doopsuiker samen te stellen. Zorg er zeker voor dat je je proefdruk meebrengt. (liefst op papier)

Wil je graag een volledig geboorteconcept van Kadeco? Dan kies je voor de afspraak geboortekaartje en doopsuiker.

 

Wanneer mag ik mijn doopsuiker vullen?

Wij vinden het belangrijk dat je zeker één maand voor je uitgerekende datum je volledige geboorteconcept hebt klaarstaan. Dit wilt zeggen volledig gevuld én afgewerkt. Zo kan je zonder stressen het laatste stukje van je zwangerschap beleven. Je weet ook nooit of dat wondertje iets vroeger zal komen piepen…

Suikerbonen blijven door hun dikke suikerlaag lang goed. Je kan deze gerust weken op voorhand verpakken. Snoepjes, koekjes en nougat laat je best voor het laatste. Je kan de verpakkingen wel al helemaal klaar maken en net voor de geboorte vullen. Je hoeft nog niet alle verpakkingen te vullen. Je kan dit telkens doen als er weer wat bedankjes op zijn.

Het is belangrijk om je suikerbonen in een vochtvrije ruimte te bewaren. (zeker niet in de koelkast of vochtige kelder)

In de zomer, bewaar je ze best op een koele (niet vochtige!) plaats. Zet je gemaakte bedankjes in een box en laat deze een beetje openstaan voor de verluchting.

vinylstickers

Kan ik mijn stickers en gravering in hetzelfde lettertype als mijn geboortekaartje kiezen?

Als je het volledige geboorteconcept bij ons neemt, is dit natuurlijk geen enkel probleem! Je vermeld bij de persoonlijke items ‘zie geboortekaartje’. Wij zorgen dan dat alles perfect matcht.

 

Heb je zelf al een geboortekaartje? Dan mag je ons een .ttf of .otf bestand van het lettertype bezorgen of een pdf bestand van de naam in het juiste lettertype. (Geen in gescande documenten)

Welk formaat moet ik kiezen als ik vinylstickers bestel?

Voor alle doopsuikerbedankjes mag je vinylstickers in formaat M bestellen. Wij passen indien nodig je sticker aan aan je gekozen artikelen. We gaan standaard maximum 2 cm hoog en 5 cm breed.

Heb je een bepaald formaatvoor ogen? Vermeld dan maximum lengte en breedte bij je bestelling.

De vinylstickers L moeten enkel genomen worden voor voorraadpotten.

VERZENDING OF AFHALING

Kan ik mijn bestelling laten verzenden?

Wij werken met ophalingen van onze transportfirma op dinsdag t.e.m. vrijdag. We proberen hierdoor de wachttijd tussen het afwerken van het order en de levering bij jouw thuis te beperken.

Je zal een nauwkeurige track-en-trace code ontvangen zodat je de bestelling kan volgen. Deze ontvang je als de pakketjes zich in het sorteercentrum bevinden. Normaal gesproken vindt de levering plaats de dag nadat ze aankomen in het sorteercentrum. Je ontvangt ook altijd een mailtje vanuit de webshop met de melding dat je bestelling klaar is.

We werken met pakketpost, maar sommige producten zoals bijvoorbeeld een t-shirt worden verzonden in een verzendzak. Hierdoor kan het zijn dat je pakketje toch in de brievenbus geleverd wordt.

 

Tarieven

  • Levering aan huis in België – €6.50
  • Levering in Nederland – €12.50

Bieden jullie gratis verzending aan?

Veel webshops die kiezen om gratis te verzenden, rekenen deze kost door in de producten. Dit is iets wat wij niet willen doen. Wij kiezen ervoor om onze prijzen voor jullie haalbaar te houden, maar rekenen wel de verzendkosten door.

Wij verpakken alles zorgvuldig, ook dit is voor ons een extra kost. (Tissuefolie, bubbelplastiek, verpakkingstape…)

En je vindt sowieso altijd wel een extraatje in je bestelling…

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Je kan je bestelling komen afhalen vanaf het moment dat je een mailtje ontvangen hebt dat je bestelling klaar is. Dit kan zonder afspraak tijdens de openingsuren van de winkel.

 

  • dinsdag: 13u – 17u
  • woensdag tot vrijdag:
    10u – 12u & 13u – 17u
  • zaterdag: 09u30 – 12u30

LEVERTIJDEN

Wat is jullie levertijd?

Onze standaardlevertijd is 10 werkdagen dit omdat er meestal gepersonaliseerde items besteld worden zoals bijvoorbeeld artikelen met gravering.

Bestel je enkel materialen zonder gravering? Dan proberen we je order veel sneller te verzenden. Soms kan het zijn dat er een product net uit voorraad is of dat het onderweg is naar ons.

Hou dus best de 10 werkdagen in gedachten om teleurstelling te voorkomen.

 

Bestel je vinylstickers, full colorsticker of full color geprinte labels? Dan is de productietijd 14 werkdagen.

 

We wachten sowieso tot de volledige bestelling klaar is voor we verzenden. Moest je on gepersonaliseerde items vroeger willen afhalen? Vermeld dit dan even bij de extra opmerkingen. Zo kunnen we je een seintje geven als deze klaar staan.

 

Heb je redelijk nipt besteld? Vermeld dan zeker de uiterste datum bij de extra opmerkingen zodat wij kunnen kijken of het haalbaar is voor ons. Maar nog beter is om op voorhand even met ons af te stemmen.

gepersonaliseerde cadeaus

Hoe kan ik een lettertype kiezen voor mijn bestelling?

Voor persoonlijke cadeaus en personalisatie voor doopsuiker, kan je je tekst ingeven in het daarvoor voorziene vak en kan je daarna een lettertype aanvinken.

Je tekst zal automatisch aangepast worden aan het lettertype dat je gekozen hebt.

Wil je graag je eigen lettertype aanleveren? Laat dit dan bij de opmerkingen weten en mail je lettertype in een otf of ttf bestand door. (Het kan hierdoor zijn dat je ergens een voorbeeld tegenkomt met een lettertype dat je niet tussen de opties vindt.)

Voor geborduurde artikelen werken wij met beperkte lettertypes. Dit doen we om er zeker van te zijn dat je tekst duidelijk leesbaar zal zijn. Deze lettertypes vind je altijd tussen de productfoto’s.

Het lukt mij echt niet om een beeld te vormen van mijn gekozen personalisatie. Wat nu?

Vind je het moeilijk om je voor te stellen hoe je tekst in verschillende lettertypes en eventueel met figuren eruit zullen zien? Dan mag je altijd bij de opmerkingen vermelden dat je graag eerst het ontwerp zou willen zien voor we aan de slag gaan.

Dit kan bij gegraveerde artikelen zoals bijvoorbeeld opbergkisten of bij geborduurde tekst in een bepaald lettertype.

Kan ik langskomen in de winkel voor een cadeautje?

Ja, je kan zeker langskomen in de winkel voor een cadeautje. We hebben altijd een aanbod aan leuke cadeautjes voor je klaarstaan! Deze kan je ook meteen meenemen. Heb je iets gezien dat je graag zou personaliseren? Dan kan je het bestellen in de winkel en komen afhalen als het klaar is.

Retourneren

Kan ik artikelen retourneren?

retourneren is mogelijk

Artikelen die niet gepersonaliseerd zijn en niet op maat voor jou besteld zijn, kunnen geretourneerd worden. Zorg dat we de artikelen in originele staat en verpakking terug ontvangen. Je kan het langsbrengen in de winkel of verzenden op eigen kosten. (Kadeco bv, Beverlosesteenweg 268, 3583 Paal)

Wanneer wij de artikelen in de gevraagde staat terug ontvangen hebben, betalen wij het bedrag terug.

 

retourneren is niet mogelijk

gepersonaliseerde artikelen

Helaas kunnen wij gepersonaliseerde artikelen niet omruilen aangezien ze op maat voor jou gemaakt zijn.

Kijk dus altijd goed naar de afmetingen en vergelijk met een kledingstuk dat je hebt.

voeding

Helaas kan je dit niet retourneren o.w.v. hygiënische redenen.

op maat bestelde artikelen

Helaas kan je deze niet retourneren omdat wij ze speciaal voor jou besteld hebben.

facturatie

Krijg ik een factuur?

Je ontvangt altijd een factuur met detailoverzicht. Deze zit in je mailtje dat je ontvangt wanneer je bestelling afgewerkt is.

Kan ik mijn BTW nummer ingeven?

Je kan je BTW nummer ingeven samen met je andere gegevens in het winkelmandje. We hebben gemerkt dat er soms een storing kan voorvallen tijdens het ingeven van je BTW nummer. Moest dit het geval zijn, mag je gewoon bij de extra opmerkingen je BTW nummer vermelden. Wij zorgen dan dat je BTW nummer correct ingegeven wordt voor je factuur.

Kan ik een factuur ontvangen met een bepaalde vermelding?

Je kan een factuur krijgen met een bepaalde vermelding op, MAAR hiervoor moet je via mail bestellen. Je stuurt je bestelling door en je facturatiegegevens.

Eventueel kan je ook een screenshot van je winkelmandje doorsturen.

Je kan je factuur niet meer wijzigen wanneer je gewoon via de webshop bestelde. Deze worden automatisch gegenereerd & ook wij kunnen hier geen aanpassingen meer aan doen of vermeldingen toevoegen.

Kortingscodes

Kan ik afgeprijsde artikelen bestellen met mijn kortingscode?

Kortingscodes zoals bijvoorbeeld een kortingscode bij bepaalde periodes of van een influencer zijn niet cumuleerbaar met andere kortingsbonnen of artikelen die afgeprijsd staan of een staffelkorting hebben. De kortingscode zal gewoon op de overige artikelen toegepast worden.